17/10 -09 Lördag!

pratade me syvn i onsdags då rå..
de gick jätte bra..
Han ville bara att ja skulle vara medveten om följderna..
och självklart för att ja hoppar av verkar alla hoppa av :S..
aja inte min magvärk..
ja har ju en praktikplats..

efter skolan där i onsdags gick ja å fickade på bistron med.
Tina,Alexandra,Anita och Amanda..
mkt trevligt..
Antita drog sen för att hon skulle till jobbet..
och resten av oss drog hem till Tina och myste..
Snackade minnen... både bra och dåliga..
rivde faktiskt lite inom en när man pratade om allt som hänt..
kände en stor klump av obehag..
men va fan de e de förflutna..

Tommy var i alla fall Hemma hos mej när ja kom hem..
mysigt.. =)..
kollade på OC och sov.. (sov sked hela natten.. ) va as mysigt..


Torsdagen skulle ja ha tvättstuga.
Tina ringde och terrade men halv 7 på morgonen..
viserligen bad ja henne ringa .. MEN JA VAR TRÖTT!!!
aja gick i alla fall upp halv 9. stoppade in tvätten i tvättmaskinen häller i tvättmedlet och allt.. sedan upptäcker ja att den e PAJ=O..
inte kul=(..



tänkte inte mer på de..
tog mitt pick och pack senare och drog till jobbet..

Stängde sen öppnade ja på fredag morgon..
06:15 va ja på jobbet..
lyckat för att vara jag!..
Hjälpte Älsklingen, Mats och Lukas att leta present till deras kompis som fyller 20..
de blev i alla fall en perfym.. som lycktade sexigt gott !!!

iDag lördag har jag jobbat hela dagen...
skit stressigt i morse..
usch..
Tack snälla Malin för din hjälp som du kunde ge=)..
Och Tack underbara Kim som kom tidigare och räddade mej..
usch hatar att de är så mkt ibland..
aja sånt är livet..

sitter hemma i Haninge nu i alla fall.. Tommy e på den där 20års festen..
och ja pallade verkligen inte följa me..
ska väl antinge lägga mej i ett bad snart lr lägga mej och sova har inte bestämmt mej ännu..



Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Schnattskiii

Hehe ja jag får väl göra det,eller så tycker jag att du kan bränna ner alla på en dvd ;-) hihi

2009-10-18 @ 00:35:43
URL: http://ingenjavellik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0