25/10 -09 Söndag!

Hmm..
Blev att jag jobbade i torsdags oxå..
Fast bara i Två timmar.. men de e alltid något =).

Fredagen åkte jag och Tommy Till Liljeholmen och mötte upp Linn och Matilda vi va ju bara tvungna att kolla in den ny gallerian..
väldigt fin..
fast skärholmen är fortfarande bättre..!

Köpte i alla fall en Ny väska .. ÄNTLIGEN!
den har precis lika dana fack som min andra väska ..
bara att den e lite större..
Är i alla fall jätte nöjd =)..

så Träffade vi Nadia där oxå..
en Tjej som Jag och Linn Red me för Flera år sedan..
umgicks jätte mkt med henne ett tag.
senast jag såg henne va för ett år sedan.
så de va kul att träffa henne..

efter shoppingen käkade vi lite på donken sen åka jag och Tommy Till Haninge c
handlade På Bolaget, Två linnen och ett par leggins på Gina, en såndär grej så man kan hänga upp TVn på väggen på Expert
och lite alvedon å skit på Apoteket..


gick hem och Käkade middag sedan kom Mats,Danne, Tobbe och Jeppe had väldigt trevligt..
drog till O'Larys ett tag oxå..
helt ok..

Lördagen blev in till Stan med Tommy,Adde Mats och Danne och köpte en Parfym på Nk Till Tommy sen en kofta till mej på HM..
så va vi alla hungriga ..
så vi Drog och käkade på Chaplins..
Mums..

blev en lugn kväll med lite alkohol och Kortspel..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0