9/10 -09 Fredag!

Ja hämtade ut min Telefon igår =D..
så jävla nice.. ja e så kär i denna tel..

följde även me Alle när hon skulle vittna på Emmas Rättegång..
hihi de va ganska kul å höra hur systrarnas story inte hörde ihop..
och advokaten HAHAHA... mitt i en fråga.. Kan vi ta en Paus?
HAHA.. Klantig jävla lirare..

aja efter de åkte ja in till jobbet och fixa lite mer tider..
och käkade en cheesburgare på donken med Matte och Alle..
Träffade Morgans ägare oxå..
han måde bra sa hon =).
skönt..

sen åkte jag ju å hämtade tel med Mammsen.
och åkte sedan med henne hem..
överförde alla mina saker till den nya mobilen och Gav mamma sin mobil..
så nu blir hon livrädd när telefonen ringer.. hon e ju inte van vid den =P.

sen skjussade Mamma och Pappa Mej Till Haninge.. skönt att slippa åka tåg.. =)..
Tack !



ANDERS har hört av sig nu..
snacka om att ja e glad..
han har de bra där borta i japan.. =)..

nä nu ska ja göra mej i ordning.. ska till leksaksaffären å köpa något till robin sen skaja bege mej till hägersten..
Puss kram hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0