22/9 -09 Tisdag!

Igår va ja i skolan en lektion.. Religon..
så fy bubblans tråkigt..

samma sak idag..

skulle igentligen varit med Petra igår men hon va vist dålig..
så va med Alle och Matte i Stället..

sen Senare åkte vi å lämnade Matte och Begav oss Till Tasty 7..
Husets pizza igen.. USCH..
SLUT PÅ SKRÄP MAT NU!

efter de åkte vi och Träffade Simon som Kommit upp Till Stockholm..
Den jäven har ju flyttat till Linköping.. =S..
haha Fick ja reda på igår..

men de va kul att träffa honom..
så jävla störtskön Humor ;)..

sen blev de bara hem och sova..

idag åkte ja hem Till Päronen och käkade lunch efter plugget..
och skulle ringa till min praktikplats och prata med min handledare..
men Han va ledig idag..
Typiskt..

sen har ja ringt runt till Comhem och kollat vad breband dära skulle kosta..
och sedan till tele 2..
de e fan rätt dyrt med internet.. =P..
hade ja inte den blekaste om..
så får se hur jag gör..

och så har ja fått gosa med min Älskade Icko<3<3


imorgon Flyttar Morgan ifrån mej..
Tål inte honom ju=(..
men Tanjas Syster Nadia ska ta honom..
så Han kommer i alla fall till ett ställe där Tanja kan hälsa på honom =)..
glad att de finns Godhjärtade Människor =)..

Kommer sakna honom =(..
då har man ingen att prata med och ingen som piper och tjuter när man kommer hem!

aja..
Nu sitter jag och Väntar på Tommy..
så kanske vi ska ner och hämta ett packet om en stund =D..

Hade gött ..
Puss Hej

Kommentarer
Postat av: tina

haru kollat vad det kostar för dig hos comhem om du skulle ta alla tre grejer? alltså tv, telefoni och bredband? Vi får gratis tfn iaf.

2009-09-22 @ 19:09:02
URL: http://dinengel.blogg.se/
Postat av: Hanna

då blir de ju dyrare..

och vad ska ja me en hem tel till ? =P

2009-09-24 @ 11:16:33
URL: http://hannaameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0