29/9 -09 Tisdag!

Jobbade i Söndags och Elen gick igen precis som i Fredags..
Blää..
jobbigt var de..
men de gick =)..

Måndagen var ja i skolan efter de Drog jag och Tanja hem till Mej ne Snabbis
och efter de Hem till henne..
Fick Träffa Penny (hennes marsvin) jätte mysig..



sen drog vi in till Stan förbi mitt jobb en snabbis, Pratade lite me the boss ;)
och tog en chai latte.. mumsigt
ialla fall så mötte vi upp Mathias och gick in på H&M eftersom Att björn förstörda Tanjas vantar så hon va tvungen att köpa nya.

så gick runt och kollade lite annat oxå..
sedan sa vi hej då till Tanja och Drog vidare Till Söder ja å Matte..
han tog sina shottar och sen Begav ja mej Hem till Haninge..

fixade mumsigt käk..
stekt falukorv med Makaroner och Grönpepparsås.. SÅÅ JÄVLA GOTT!!!!
hade velat haft rödvinssås  men de fanns tyvär inte på Ica =(..

Kollade på Fotbollen..
Fy fan de e så man skäms..
Djurgården SKÄRP ER... ! <3





idag har ja varit i skolan och sen hämtade jag och Alle Äntligen ut vårat paket..
hihi.. hoppas hoppas att den funkar som den ska..

Marrowskii va me oxå..
så efter vi packat upp grejerna så tog vi hissen ner till Centrum igen..
köpte smink ..



jag och Marre åkte med Alle hem ..
Fick Träffa tvillingarna då =D..
så mysiga..
HAHAHAHAHAHAHA.. MArrowskiii..
Tryck inte ner Rasmus huvud i golvet ;)..
ja skrattar fortfarande=D


åkte till kassmyra och Käkade MAt oxå..
Mummms!


Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: tina

åh va söt bebis! :)



Fan nu blev ja ju hungrig.

Hanna du får inte skriva om mat innan jag ätit frukost ^^ haha puss

2009-09-30 @ 11:16:55
URL: http://dinengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0