4/9 -09 Fredag!

Gu vilken Härlig dag!!

vet nästan inta ved ja ska ta mej Till..
Är så förbannat lycklig..
känns som allt börjar ordna upp sig ordentligt för mej..
visst har de alltid varit bra..
men Känns som man har något att bygga restan av sitt liv på Nu!!


Va Nere i Centrum på Tjejkvällen igår..
Köpte min Tröja som ja gått och tittat på, ja vet inte hur länge!
och desutom för Halva priset=D
Nice..
Gick runt med Min Klasskompis Tanja och Hennes kompis Fatima..
sen mötte ja Alle, Verre och Jenni en stund och tog en cigg..


så Va Tommy hemma hos Mej när ja kom hem =D. .
Mysigt =$


Idag har ja varit i skolan..
Hade Drycker och Barteknik..
Riktigt kul..

så smakade vi på Två sorters Chardonnay och sen fick vi göra
Manhattan och Dry Martini..



efter de fick ja reda på en Så JÄVLA kul Nyhet..
åååå kan hoppa i taket för att ja e så glad =D..
sen kommer ja hem..
och blir ännu gladare..
fått brev från försäkringskassan.. får bostadsbidrag nu =)..
så jävla skönt..
de e ganska tung börda för mamma och Pappa att betala min hura mat och Allt..
så de e skit skönt =)..

nä men ja e verkligen överlycklig..

så imorgon ska ja Jobba för första gången själv..
lite pirrigt men de kommer nog gå bra =)..
man e ju som sagt utbildad ;)..

efter ska ja och Tommy Hem till Hans Mor på Kräftskiva ..
med typ 25-30 pers..
lite läskigt..
men förhoppningsvis går de bra..

Nä nu skaja ner till Centrum och Möta Älsklingen min!<3

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: tina

ååhh va roligt gumman! Klart det kommer gå bra, både på jobbet och på kräftskivan! :)

Jag har äntligen färgat mitt hår. Nu är det bara ditt kvar.. Om du inte nu har hunnit fixa de själv ;).

Lycka till på jobbet imorgon :) Pusspuss<3

2009-09-04 @ 15:01:45
URL: http://dinengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0