13/4 Tisdag!

jobbade hela dagen igår..
stannade även kvar när Maureen kom . .
fixade lite.
efte mötte ja Tommy på Ica..
va tvungna att köpa mickro mat eftersom vi inte får använda köket så mkt..
har hantverkare hemma som byter rör ...
as jobbigt..

men idag mina damer och herrar ..
ska ja hämta Min Kisse katt ... :D:D:D:D
e sååå jävla glad..

fast först ska ja möta Limpiz i tumba å vänta på att Mamma slutar och att Tommy kommer..
sen bär det av mot
www.agdalakatternas.com :D

fast just nu sitter ja på "lektion" sitter i datasalen och läraren är i ett annat klassrum med dom som inte vill sitta vid datron..
väldigt dålig koll skulle ja kalla de..

men skönt för mej..
medans ja sitter här å skriver sitter tanja å kollar in dom nya GB glassarna ..
www.gb.se

nä nu ska ja snacka skit med Tanja!!
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer GB glass åt folket!! :D

Hoppas lille kissemissen trivs bra ^^

2010-04-13 @ 21:30:59
Postat av: Tanja

Haha såg att jag glömde skriva namn till kommentaren :P



PUSSS//Tanja

2010-04-13 @ 21:33:16
Postat av: hanna

haha så söt tjejen <3

2010-04-14 @ 09:59:41
Postat av: tina

Va kul, äntligen får du hem kissen :).

Har utmanat dig på min blogg.

Puss !

2010-04-14 @ 14:06:16
URL: http://www.ti-ina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0