20/4 -10 Tisdag!

Gårdagen va mysig..
åkte in till Jobbet och satt där i typ 2 timmar sen kom Tommy Mats och mats två andra kompisar och hämtade mej så drog vi till kungsan satt i solen och väntade  på Lucas och Tina..
efter de gick vi å käkade kebab..
Mumms va gott de var..

sedan satt vi på snapps ett tag.. innan jag drog och mötte Morsan..
mötet som vi skulle på gick as bra i alla fall..

efter mötte ja upp Tommy och Mats på söder käkade middag och kollade på hockeyn som blev en stor besvikelse tyvär :(

idag har ja varit i Skolan och trot eller ej.. men ja har faktiskt varit ute och sprungit..:O
tänkte börja med de igen:)


imorgon blir det praktik...
sen blir det jobba jobba jobba..
Torsdag - Tisdag!!!!
HELA HELGEN..
vad gör man inte för pengar :P

nä nu ska ja kolla på desperate housewives och dricka MASSVIS med Vatten!!!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: tina

hanna min joggarkompis!!! VAFAN HUR KUNDE DU LÄMNA MIG? haha ;). Vem ska jag jogga med nu då!?

Puss <3

2010-04-20 @ 22:22:10
URL: http://www.ti-ina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0