2/4 Fredag!

WOOOOOOOOOOOHOHOHOHOOOOO!!!!!!!!

Hej Hopp..
Tror ni att ja e glad lr?

rätt gissat i sådana fall :P.

var på praktiken onsdagen och torsdagen..
i onsdags jobbade jag med kim..
ojojoj vad kul vi hade:P
efter satte vi oss och fikade sedan drog vi runt och kollade i butiker..
hittade en såndär makapär som man maserar huvudet med .. så ja köpte en sån till Tommy eftersom ja vet att han älskar de..

efter så skulle kim klippa håret så ja satt å väntade på henne..
tog faktiskt tunnelbanan till gullmars med henne och sedan buss därifrån och hem..
hade i alla fall em mkt trevlig dag..

i Torsdags fick ja redan på något mkt roligt :D:D
så de va en av dom bästa dagarna för mej på länge!

idag vill ja åka till Ikea ..
tror inte min pojkvän e så pigg på de.. han ligger nämligen bakis..
aja tråkigt.
men men..

imorgon Blir det jobba så de blev ingen påskhelg hos föreldrarna som Planerat :(
jag som vill Träffa mina Kisse katter..
aja Får hoppas på att ja får träffa dom nästa helg!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0