5/4 - 10 Måndag!

Hej Hallå!

helgen har varit lugn för mej..
har tagit de lugtn ..
och jobbat i lördags :D..
söndagen blev en tripp först till rönninge och ficka hos mormor och morfar.
efter åkte vi en snabbis hem till mamma och pappa för att visa grannen hur moppen fungerar..
sedan bar det av mot Järna..




käkade middag drack och sov över dära.
hadé jätte mysigt..
och jag fick sova med min kisse miss:D:D:D
Tommys Mamma har ju döpt den Till New Moon vilket e ett utmärkt namn på stamtavlan
men inte som smeknamn..
så hon har kallat henne för moonny
men Varken ja lr Tommy tyckte om de..
så de blev Missie..
kunde tyvär inte ta hem henne idag eftersom stamtavlan inte har kommit ännu:(
men istället tog vi hem Viggo..
Hunden som Tommys mamma haft sedan Tommy va 9 år ..
han har fått Canser vilket e väldigt tråkigt..
så vi tog hem honom hit för att han ska ha mkt obegränsad kärlek den sista tiden..
hemskt att säga men sant..
tror att han uppskattar de ..



Mamma och pappa kom och hämtade oss för att skjusa oss till Ikea..
haha tänkte att de skulle ta max 2 timmar..
ja va där inne i fan 3-4 timmar :O..
IKEA FAN VA RUTEN PERSONAL..
äckliga S*AR*SK*LL*R som inte ska vara hära och defenetivt inte ha någon som helst direktkontakt med kunder!
ÅK HEM!

nä nog om de..
fick tillslut sängen och allt .. så de kommer mellan 9-13 imorgon ..

juste fick även se en nyfödd lamunge..
typ 1 min efter den ploppat ut





har ju sagt hur seg min data så ja inte kunnat ladda upp några bilder ..
 men tänkte passa på nu!


hihi min underbart fina tacopaj


Mina underbart snygga Naglar som Tanja målade ..
som ja hade på kryssningen


Smörgåstårta med Lax

Smörgåstårta med skagen


Hannas danskt rågbröd trippelmacka :D


Missie!


KÄRLEKEN!!!


Fåren!


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vilken äcklig rasist

2010-04-30 @ 10:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0