.

Jag har insett att min senaste kyss var. . . Blöt
Jag lyssnar på . . . Rederiet 
Jag pratar bara med . . .Alla
Jag tycker om . . . Delicato bollar
Min första riktiga kyss var . . .på 90 talet
Jag avskyr när folk . . . Ljuger & Skvallrar
Jag gillar . . . Missie
När jag vaknar på morgonen är jag . . . Väldigt trött
Jag är förälskad i . . .  Tommy
Jag kommer alltid minnas . . . De jag minns
Sist jag grät . . . var jag Jätte Ledsen
Min mobiltelefon är . . . . vacker
Kärleken är . . .  Något som ja håller varmt om Hjärtat
Innan jag går och lägger mig tänker jag . . . på va som kommer nästa dag
Just nu tänker jag . . .  på jobbet
Bebisar är . . . UNDERBARA! (Fast gnälliga)
Ikväll ska . . .   Jag städa
Imorgon ska jag . . . Hitta på något kul
Jag vill . . .Ha körkort!
http://cabaoo.com/listboxen/?p=2&id=348

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0