16/2 -10 Tisdag! (Fettisdagen)

Hej Hallå..
Har verkligen inte orkar skriva förens nu..

Fettisdagen.. Någon osm har Ätit Semlor ?
inte jag i alla fall..
Skulle vilja men de e så mkt grädde så man bara mår dåligt.. :(

den trippelbokade Lördagen gick i alla fall Jätte Bra..
Först Dopet sedan Linn och efter de hem å slänga skit..
vi ränsade ut så mkt ..
på Fredagskvällen rensade vi ut allt skit i klädkammaren och barrummet..

så nu e de jätte fint här Hemma..
och Entligen har ja fått tillbaka min stora spegel..
Saknat den..

efter allt farande io Lördags Tog vi lite dricka så kom Mats Adde och addes kompis Lollo över..
hade en trevlig kväll..
minus Adde då!

Söndagen!
Alla Hjärtans Dag !..
vi skulle ju åka och titta på Den nya filmen Farsan på Bio..
men va orkade helt enkelt inte..
vi myste i soffan och tog ett långt varmt bad med Tända Ljus istället..


Hahahaha Måste bara berätta att ja höll på att göra smoothis idag på praktiken..
rolig som ja e så tappar ja mixern i disken och de blev sådant tryck så ja fick allt över mig..
haha upp mot taket sedan ner på mitt huvud ..
haha..
Känndes som om man fick fågelskit i skallen..
Bläää..
men Fan va ja å Mao Skrattade!..


Ja har Lovat Tina Att Lägga ut bilder på dom söta kattungarna!

Den Mörkaste katten Längst bak är min Favorit :D!

1 Vecka

2 Veckor

mellan 3-4 Veckan!<3<3<3<3<3<3
Me Love!!!!

Kommentarer
Postat av: tina

Åhh! Dom var verkligen skitsöta! önskar jag bodde i ett stort hur så man kunde få plats med typ diverse djur! haha



Va fina ögon dom har! :) bebis.. vill bara ta allihop! <3

2010-02-17 @ 12:19:30
URL: http://www.ti-ina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0