18/2 -10 Torsdag!

Hej Hopp..
blää dagarna tickar men man gör inte så mkt..
orkar inte efter praktiken..
går ju upp kl 5 varje morgon..
Ska bli skönt när de bara e praktik 2 dagar i veckan och resten skola..
sista veckan nästa vecka som e 5 dagars..

Men Roligt har ja på praktiken i alla fall..
ja har döpt om Banan till bavav eller bavan..
ganska kul.. hihi

i Morgon efter praktiken ska ja hem Till Tina och Färga håret :D Äntligen..
Tina e så gullig som hjälper mej..
Tack Gumseplums :)..

och på Lördag ska Mina Föreldrar och Tommys Mamma och hennes man träffas för första gången :O..
lite pirrigt..
jag ska i alla fall Bjuda på en Fin middag som innehåller Vitlökssmörsmarinerad oxfileé ..
Mums...
sen får ja se om jag orkar baka Äppel/Rabarber Paj..

Nä nu ska jag och min mumsebums kolla på Film..

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0