28/2 -10 Söndag!

usch.. låg helt däckad i går..
de e faan inge kul att vara sjuk..
och ja blir extra kännslig då oxå..
kan börja gråta för minsta lilla..

aja myste med Tommy hela kvällen..

ja och tommy har beställt  filmer för över tusen lappen den här månaden :P
 hihi.. snacka om att vi inte kan låta bli att kika runt på cdon ;)

just nu e min gulliplutt på Bandy tunering och ja sitter sjuk framför datan..
och vad brukar hanna göra framför datan..???
haha jo precis.. kolla på rederiet.. ;)

vi som igentligen skulle åkt skridskor nu i helgen :(..
BUUUH..
aja de kommer fler dagar hoppas jag.. bara inte isen smälter..
ville igentligen att mamma skulle komma hit med Icko och följa med mej å handla..
men icke sa nicke..
de ville hon inte..
hon vill inte bli sjuk..
bla bla bla...
ja som verkligen vill ha hit min lilla kisseli katt..

aja ska fortsätta med mitt..
Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0