Betydelsefullt!<3


Tommy
Min Kärlek
, De e helt underbar älskling är rså underbart lycklig att ja har dej.
trodde aldrig ja kunde hitta någon som du.
så länge vi båda står på marken så kommer vi hålla ihop <3


Alexandra
eller ska ja säga Tvillingen, nä de går nog inte längre..
vi e inte ett dugg lika längre tyvär:(..
men de kan vara bra att ibland..
vi har väldigt mkt olika åsiket..
haha men en sak ska du veta ..
i mitt hjärta kommer du alltid vara Bäst <3



Nathalie
Hur kul har vi inte haft?
finns så mkt man kan dra upp och as garva åt fortfarande..
vi hara våra småperioder när vi umgås..
hoppas den perioden kommer snart igen..
synd att vi inte bodde tillsammans längre.
men de va nog bäst så som vi gjorde.
du är och förblir min Nattskiii glömskii intskii detskii;)
<3


     
Petra
Du glider bara mer och mer ifrån mej Hjärtat:(
saknar dej otroligt mkt.
hoppas att vi aldrig förlorar kontakten hur sällan vi en ses..
behöver dej i mitt liv <3


Matilda och Linn!
varför dela på er när man kan beskriva er två som en person ? ..
helt meningstlöst..
dom bästa tjejerna som finns vart går man om man känner sej ensam lr ledsen ?
vart går man om man är glad ?
jo enbart till dessa tjejer..
vi tre föralltid..
en vacker dag blir vi grannar igen!:D<3

       Tina
Min personliga hårstylist, Du e fan bäst på att färga mitt hår.
är glad att du står ut med allt mitt hår :)
har alltid lika kul när vi ses.
haha skvaller de eväl de bästa som finns:P
Love you darling! <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du kommer alltid vara den bästa för mig <3

Spelar ingen roll hur olika vi är, du kommer alltid vara min tvilling <3<3

2010-02-23 @ 22:27:31
URL: http://sweflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0