7/1 -10 Torsdag! (3 Dagar kvar)

Nervositeten blir bara större och större..
Mamma gör de inte heller bättre när hon blir helt uppspelt..
hon e van att fixa allt åt mej och nu när ja gjort de själv blir hon alldeles i från sig..
aja de lär väl gå bra i alla fall..



idag gick jag och Tommy till arbetsförmedlingen och skulle skriva in honom..
Jävla idioter som jobbar dära..


Jag - ursäkta. de står att man måste komma hit igen inom 14 dagar, vi är utomlands då.
A-snubben - ja men de e ingen fara bara du kommer hit när du kommit hem.

senare
Jag
- ursäkta, de står att något fel uppstått.. hur gör vi då..
A- Kvinnan - kom tillbaka nästa vecka och skriv in dej.
Jag - Men han kan inte vi kommer vara utomlands
A-Kvinnan - ja men då kan han ju inte skriva in sig nu, han måste vara tillgänglig hela tiden efter att han skrivit in sig.
Jag - men vi fråga de innan vi började skriva in honom och snubben sa att de gick..
A-Kvinnan - ja då måste han ha sagt fel för de går tyvär inte.....

snacka om att man blir förbannad!!!


Efter de så gick vi till swedbank och tog ut mina fondpengar..
så nu har ja lite mer att leva för i Thailand..

sen var vi så hungriga åt ingen frukost innan vi gick..
så de blev en Subway macka i Centrum

riktigt gott!

tanken var att vi skulle in till stan å växla pengar,
men Tommy kom på att dom har ju exchange och forex i Farsta.
och ja har ju aldrig varit där..
låter rolig att man Bor i haninge utan att ha varrit i Farsta..
men ändå :P..
nä så vi bestämde oss för att åka dit..
skönt att bara sätta sig på en buss och sen vara framme..

blev att vi växlade på exchange eftersom Bathen var slut på Forex..
haha snacka om att man kände sig rik när man gick där ifrån..


har bara sittit hemma sen..
bestälde hem Mat oxå..
jag tog Pasta pasta bolognese och Tommy tog Hemlagad Lasange..
första gången de blev en STOR besvikelse!!!...
lasangen såg ut som en liten barnpotionoch va typ bara gjord på ost..
ja menar lasange som e ca 1-1½ cm hög ?
då e de något som e fel...
och min Pasta var överkokt och hade någon konstig krydda på köttfärsen som man verkligen inte ska ha..
nästan som rosmarin men ändå inte..
hel sjukt..
nä de va bara att ta fram kryddorna och fixa till min mat..
eftersom tommys mat var så liten att inte ens en 5 åring skulle bli mätt så fick han ganska mkt av mej eftersom ja fick så mkt och blev mätt :)..
så de blev bra tillslut i alla fall...


a nä ska väl hitta på något å göra nu..
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0