1/7 -10 Torsdag!

Hej Hopp..
har inte haft någon orka att skriva riktigt..
har varje dag..
även jobbat på Centralens Waynes i tisdags och igår..
riktigt kul..
i dag ska ja tillbaka till vanliga jobbet men ja börjar inte förens 14:45..
så trodde ja skulle få sova länge .. men Missie kom och väckte mej kvart i 8
hon tyckte att ja skulle kela med henne istället för att snarka..

i morgon e ja ialla fall ledig :)
jag och Tommy ska Till Stan och shoppa När han har slutat jobba.. :D
ja behöver ha något att ha på mej Till Festen på Lördag..
Waynes Fest ;)
tänkte inte gå först men jag och en till Tjeje från Centralen bestämde oss igår för att gå dit tillsammans ändå :)
och Tommy behöver Almänt nya byxor..
desutom har ja funderat på att köpa Foppatofflor som ja kan arbeta in..
börjar nämligen få riktigt ont i fötter och knän:(
och dom tofflerna är riktigt mjuka..
när vi passade Tommys Mammas Hundar så hade ja på mej hennes tofflor hela helgen..
rörde inte ens mina skor.

sen jobbar ja hela helgen..
men de e rättvist.. ja har varit ledig 3 helger i rad.. 
 
nä nu ska ja försöka få tag på min mor..

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0