17/7 -10 Lördag!

Hej Hopp..
snacka om att ha fått blogg torka..
Man orkar inte sitta å skriva vi värmen ..
har ändå bara jobbat ..
lr a förra lördagen va ja i stan me Tommy och några hela dagen.. va väldigt mysigt..
men annars har ja bara jobbat..



eller nä.. ja va ledig i Onsdags och tänkte åka ut till mina föreldrar..
vilket jag stoppades av ca 15 min innan ja skulle dra..
av något konstigt läte från mitten Rummet..
de bara forsade vatten i hela väggen..
Äckliga JÄVLA P'LAKER som inte kan något..
dom hade dragit av en ventil lr något..
jätte kul..
nä men de e löst nu firman ska komma hit å fixa de..
och ja har fan sagt till att varenda jävle som kommer in i min lägenhet från den firman ska kunna SVENSKA..
asså alvarligt talat ska man jobba i sverige ska man kunna språket oxå..
annars kan man ju se till att börja me de..
inge rasistisk baktanke nu men tycker så om alla..
je menar ta min expojkväns Mamma finsk.. har bott i sverige i ca 30-40 år.. och kan inte svenska för fem öre..
lr hon förstår vissa ord men kan själv inte prata..
de e fan inte okej..
usch nä nu e ja så upprörd..



har i alla fall blivit sjuk nu:( typiskt..
Underbara kicki från centralen kunde som tur va jobba för mej i fredags..
ska egentligen jobba imorgon men Karin tar mitt pass..
men måste till jobbet på Måndag..
inge kul med Feber och förkylning..



Föresten Värmen :O outhärdlig..
vad gör ni för att svalka er ?
själv stoppar ja mina sängkläder i frysen 2-3 timmar innan ja ska sova..
en av mina kuddar e så hårpackade att den blir verkligen fryst..
as skönt att lägga den mellan benen så att inte låren klibbar ihop ..

gu va de känns som om ja bara skrivit skit..
nä men ibland behöver man skriva av sig..
vilket en blogg är till för .. eller ?

nä ska svalka mej på Balkongen nu..

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0