7/6 -10 Måndag!

usch på mej..
ja måste skärpa mej nu!!!!!

nä men faan
JAG HAR TAGIT STUDENTEN :D
de va en riktig härlig dag..
solen stekte och allt var perfekt..
a förutom min klänning ..
lr de började med att min väska gick sönder.
sen gick klänningen sönder 5 gånger :P
skit klänning :P
skorna satt perfekt hela dagen..
men självklar när vi går ut så åker foten ur skon..
men men de va skit samma.. vem bryr sig..




men de va så kul att se hu många som stod å väntade på mej..
Mamma,Pappa,Tommy,Farmor,Farfar + tjej, jonna,Markus,sofie(Kusinerna),Moster,Mormor,Mammas jobbarkompisar, och sist men defenetivt inte minst mina kära vänner Tina, Tilda, Linn Alexandra Mathias och Mårten, även Petra tittade förbi..

fick massa fina precenter :D.. tack <3<3<3<3



haha blev ingen utgång på kvällen i alla fall..
jag han bli bakis :P  spydde floder.. inte bra att blanda.
mamma körde i alla fall hem mej Tommy och Missie på kvällen.. skönt att komma hem..

aja Nog om de..nu e allt över allt e slut ingen mer skola Fy Faaaan va skönt..

ska fortsätta på Waynes under sommaren nu sen blir de till att söka heltid..

de e väl de mest tråkiga att ja trivs så himla bra på jobbet :(.

aja idag e ja ialla fall ledig och väntar på min Älskling att han ska komma hem så vi kan gå till centrum.

han har nemligen varit å skrivit arbets avtal...

han har fått jobb.. och börjar i morgon.. skit kul e så jävla glad för hans skull..

nä men ska poppa musik å sjunga me nu..

puss Hej!


Kommentarer
Postat av: tina

Fan va skönt hanna :). Allt börjar falla på plats ju. Inte för att du haft problem lr så, men det går iaf bra. Är verkligen glad för din skull! Vad tyckte du om bilderna? Finns flera sen. och fan du måste ju skriva vem fotografen och ägaren av bilderna är! :)

Puss och grattis än en gång! <3

2010-06-07 @ 22:31:25
URL: http://www.ti-ina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0