1/3 -10 Måndag!

Snacka om att man vant sig med att gå upp tidigt..
vaknade halv 8 i morse..
va pigg så ja la mej å kolla på scooby-doo..


sen så kollade ja självklart på avsnitt 15-16 av desperate houseviwes:D
fan va ja e serie kåt.. ;)..

så väntade ja ju på alla filmer och serier som ja och Tommy beställt skulle komma..
lr den där lilla lappen som kommer i brevlådan som talar om att man kan hämta ut den på ica..
men nej nej den kom aldrig ..
hoppas faan på att den kommer i morgon..

de här e dom filmerna jag kommer ihåg att vi beställt men de e flera :O
de blir mkt att titta på sen ..

har fixat lite saker här hemma i alla fall.. så har inte varit helt på latsidan..
har sorterat in alla räkningar å skit i permar..
känndes som om de behövdes..
allt låg huller om buller lite här och var..
men nu e de ordning på skiten..

så har jag även ringt till comhem och ändrat Tommys adress..
konstigt nog så skickas hans fakturor till hans Mamma :S..
helt sjukt..
men nu ska dom komma hit..
och nu e jag skriven helt och hållet.. nu ska all min post skickas hit :D:D:D..
skönt..

och fortfarande är ja förkyld..
Tommy kom hem vid 3 tiden och sen dess har vi legat och kollat på The O.C



nä om en halvtimme börjar spiderman 3 får se om ja å hjärtat lägger oss i sängen och kollar på den..

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0