15/3 -10 Måndag!

Grattis Tina och Natta !!<3

Halloj, Önskar att inte min data var så seg..
lr rättaresagt mitt internet..
har ett litet bärbart modem som man har till en laptop :P
haha men ja har fixat en rauter men måste bara ha en internet kabel :P..
blir nog att köpa de till nästa månad..

vill så gärna lägga upp bilder..
men ibland får de räcka med 1 bild.. eftersom de tar 100år att ladda upp en bild..
usch..

Ja Hämtade ut min Student mössa idag :D..
den va as snygg..



ååå va ja älskar att ha Icko hära ..
så mys att ha någon att mysa med När Tommy e tråkig :P.
hihi..
nä men ja och Icko har precis myst i ca 30 min :D..

Hmm undra om min klänning kommer imorgon ?..
hihi..
får se..

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0