19/3 -10 Fredag!

usch..
vilken fel dag det är i dag..
inga klädder passade i morse och sen när ja ska testa skor till klänningen som ja ska ha imorgon passar inget..
usch..
har ni haft någon sådan dag ?
ni vet när inget sitter bra och man känner sig som en fet kossa på fyra ben..!..
Skulle igentligen hem till Robban och Emilia i dag..
men tappade lusten totalt..
när inget går som ja tänkt mej går verkligen hela min värld UNDER!!!
låter sjukt men så e de .

längtar inte alls tills imorgon..
usch...
JAG HATAR KRYSSNINGAR!!!!!!

nog med klagandet..
Tanja Gjorde i alla fall mina Naglar jätte fina idag :)
Tack Hjärtat...
vill lägga upp en bild men tyvär e min data ap seg så går tyvär inte :(..

hade barteknik i skolan i dag..
väldigt kul..
blev massa drinkblandningar :)
Mums ..

Måste bara tacka Tina !.. Min Ängel.. du e helt underbar..
hon hade modevisning för mej i webbcamen i dag..
hihi..
typ hela hennes Garderob kom fram :p
nä men tack snälla du även om de inte gjorde någon nytta ..
men du fick mej lite glad i alla fall <3<3<3

Nä usch nu ska ja hitta på något innan ja nannar kudden!!!
Puss Hej!

Ps. Sista kvällen med Icko :'(Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0