6/3 -10 Lördag!

HAHA om 20 dagar så fyller jag 20 år..
vet ni vad de betyder?
JAG FÅR GÅ PÅ GLASBANKEN :D
Längtar verkligen.

men först fyller Tina och Natta år den 15e..

igår var tanken att vi skulle ha lite party här hemma..
men de slutade med att vi drog hem till Tommys kompis Jocke..
blev typ 30-40 pers..
va helt ok..


jag Tommy och Danne åkte och käkade på vegabaren och sen åkte vi hem och sov..
så var hemma runt 3-4 tiden..


idag blev de en seg dag med Pippi Långstrump..
kollade klart på hela boxen..
ja e lite barnslig , Älskar nämligen pippi..
så Tommy har fått legat brevid mej och tittat..

vaknade halv 9 i morse.. haha
trots bakfyllan så va ja as pigg..
måde inte dålig för fem öre..

så vi började väl titta på pippi kl halv 11 med 1timme och 30 min mellanrum sov vi runt 1 tiden..
sen vid 5 tiden lagade vi middag..
så vi kollade klart på boxen för ca 1 timme sedan ..
hmm undra va de blir nu..
otecknade familjen flinta kanske ?
nä får se vad vi hittar på
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0