8/9 -10 Onsdag!

Halloo..

har kunnat smällt allt mer och mer nu..
känns fortfarande helt overkligt..
men men ..

har precis ätit min äkligt feta frukost..
en stor multirågsmacka med Sallad Tomat Ost och slutligen jobbet kyckling röra..
ja vet .. jag som HATAR kycking..
kan säga att de e den ända saken ja äter med Kyckling..
röran från jobbet .. GRYYYYYYYYYYMT god..

ska väl börja göra mej i ordning för jobbet igen :P..

får se om ja drar Till sjukan med Alle efter lr om de blir hem och titta på idol..

ska hem Till Mamma och Pappa imorgon med Glada Nyheter :D..
har inte träffat dom sen typ första veckan i augusti :S.
så långt får de verkligen inte gå igentligen..

ska i alla fall käka fiskpinnar kokt potatis och remoladsås..
kommer säkert bli massa snack om brorsan.. han kommer ju hem från japan den 23:e
wiiiiiiiiiiiihooooooooooooooo
har inte träffat honom på ett år. .
saknar honom verkligen ..

ja och min brorsa har aldrig haft en bra relation ..
vi har istort sätt hatat varandra..
men när han flyttade till Blekinge efter studenten blev allt mkt bättre ..
de va inte hat, de va ren syskonkärlek..
pratar om grejer vi aldrig skulle gjort förut..
sen har d hållit i sig sen dess..
även när han va hemma 1 år mellan blekinge och japan..

nä nu e de make up time;)


Bakom mina solglasögon kan ja va mej själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0